Serviceminded medarbejder til internt salg og kundebetjening

Falmec Danmark ApS Kolding

Falmec Danmark er i en rivende udvikling, og søger derfor en kollega til vores salgskontor i Kolding, hvor en aktiv hverdag venter med internt salg og kundebetjening.
Er du god til at tale med B2B-kunder? Forstår du at lette deres hverdag, og kan du lide at have et temporigt arbejde i et positivt arbejdsmiljø? Så er dette måske dit næste job!
Falmec Danmark blev grundlagt i 1991 under navnet Gerson ApS. Vi er efter generationsskifte i dag en del af det internationale Falmec.com. Falmec Danmark er køkkenbranchens eksklusive leverandør inden for emfang og vinkøleskabe. Vi samarbejder udelukkende med de førende producenter i køkkenbranchen, og leverer branchens bedste kvalitet, største knowhow og endeløs service i Danmark & Norge.

Om jobbet og de primære arbejdsopgaver:
Du tilknyttes et salg- og serviceteam på 5 personer
Du varetager telefonrådgivning- og betjening af vores mange faste professionelle kunder fra køkkenbranchen
Du er i daglig dialog med slutbrugeren, der søger professionel rådgivning eller besøger vores 300 m2 showroom i Kolding
Du registrerer ordrer og varetager administrative opgaver
Du udfører diverse ad hoc-opgaver

Vi tilbyder dig:
Et spændende og afvekslende job i en vækstvirksomhed, hvor kerneværdierne er Danmarks bedste service, evig loyalitet og endeløs ærlighed
En uformel og flad ledelsesstruktur, med højt til loftet og god humor
Daglig arbejdsplads i Kolding
Fuld tid, fast løn + pension samt firmabetalt sundhedsforsikring

Dine kompetencer:
Relevant kontoruddannelse og/eller salgserfaring; måske fra køkkenbranchen med teknisk forståelse
Du drives af at skabe en god oplevelse for dine kunder
Du brænder for dit job, er udadvendt, positiv og har et smil på læben
Du har struktur, overblik og ordenssans
Du er teamplayer og fleksibel med fokus på at løfte i flok
Gode kommunikationsevner i dansk og engelsk
Du er fortrolig med Microsoft Office-pakken og har et fornuftlig kendskab til Excel
Kendskab til økonomisystemet E-conomic er en fordel, men ikke et krav.

Ansøgningsfristen er hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet. Ansøgningen sendes til km@mbhr.dk mrk. INTERNT SALG OG KUNDEBETJENING

For yderligere information kontakt Karin Møhlenberg på tlf. 297 19 297, eller via mail på km@mbhr.dk