Rekruttering

Som din eksterne HR-konsulent giver MØHLENBERG et nyt perspektiv på, hvordan du rekrutterer den rette medarbejder og hvad det betyder for den samlede proces. Rekruttering handler naturligvis om bundlinje og økonomi, men for at opnå en succesfuld rekruttering skal du også have fokus på alt det omkringliggende. 

Rekruttering handler om tillid via relationer, samarbejde, netværk, virksomhedskultur, kompetencer, personlighed og hvilket team, den nye medarbejder skal indgå i.

En vellykket rekruttering vil styrke dine medarbejderes trivsel og virksomhedens omtale. Det vil betyde at du kan fastholde dine medarbejdere, samt skabe positiv omtale af virksomheden. Positiv omtale af din virksomhed er med til at tiltrække de rigtige nye medarbejdere.
MØHLENBERG står for din rekrutteringsproces - fra start til slut. Afdækning af behov, annoncering, screening, headhunting, profilanalyse, deltagelse i jobsamtaler, opfølgning og kvalitetsgaranti på 3 måneder.

Eksempel på en rekrutteringsproces – før, under og efter ansættelsen: 
    *Definition af jeres virksomhedskultur 
    *Afklaring jeres præcise behov og ønsker for kandidaten og stillingen 
    *Udarbejde en stillingsannonce, herunder annoncering, besvarelse af spørgsmål telefonisk        samt skriftligt
    *Aktivering af netværk 
    *Screene CV’er og ansøgninger 
    *Indkaldelse til samtaler
    *Lave profilanalyser og eventuelt cases 
    *Forberede og afholde samtaler
    *Evaluering af de afholdte samtaler – valg af den rigtige kandidat
    *Vigtigheden af fokus på onboarding og kom godt fra start
    *De første 3 måneder er jeg med på sidelinjen, for at sikre at I kommer godt fra start
Du kan derved trygt have fuld fokus på dine kerneopgaver ved at bruge MØHLENBERG som din eksterne HR-konsulent.

Kontakt MØHLENBERG for sparring omkring din proces - KLIK HER